Aprende a realizar trámites on line coa administración no curso de certificado dixital e trámites mediante internet

A concellaría de Cultura ofrece este curso totalmente de balde e para un máximo de 15 persoas

A Concellaría de Cultura organiza un curso de Certificado dixital e xestión e trámites mediante internet no que poden participar 15 persoas. Todas as persoas interesadas deben anotarse no Rexistro do Concello.

 

O curso ten como obxectivos dar a coñecer o funcionamento do correo electrónico Gmail, aprender a obter un certificado dixital e as súas funcións, as diferenzas entre o certificado dixital e o DNI electrónico.

 

O curso, que se imparte totalmente de balde, terá unha duración de 30 horas e impartírase a partir do 23 de novembro ata o 18 de decembro a través da plataforma Google Classroom. Á súa finalización entregarase un certificado de asistencia.

 

Entre os contidos, o alumnado aprenderá a navegar e realizar trámites cos sitio web do Concello, Xunta de Galicia, Sergas, Sepe…. para facilitar a familiarización coas páxinas dos diferentes servizos públicos e para coñecer os tipos de trámites se poden facer a través de internet.

 

Estes contidos permitirán coñecer as vantaxes de realizar trámites en liña coas administracións e coas empresas privadas, ademais de aprender a empregar os certificados dixitais para relacionarse de xeito seguro coas administracións públicas e nas xestións on-line do día a día”, afirma Fernando Groba Bouza, concelleiro de Cultura.

 

Ponteareas promove o uso das novas tecnoloxías e a formación para unha relación on line coa administración na liña marcada polos Obxectivos de Desenvolvemento Sostíbel (ODS).