Subministro de enerxía, bonos sociais da luz, devolución de compras ou renovación do DNI son algunhas das cuestións das que informan
A tenenta de alcalde Cristina Fernández, responsable da Oficina do Consumidor do Concello de Ponteareas, traslada á veciñanza as principiais medidas que afectan aos consumidores e consumidoras.
Mediante unha comunicación da OMIC colgada na páxina web do Concello de Ponteareas, http://ponteareas.gal/xiralda/uploads/2020/03/Informaci%C3%B3n-da-OMIC-do-Concello-de-Ponteareas-%C3%A1-cidadan%C3%ADa.pdf , infórmase das medidas que foron adoptadas polo goberno de España o pasado 18 de marzo relacionadas coas e cos consumidores en canto ao subministro de enerxía eléctrica, gas natural e auga aclarando que os subministradores non poderán suspender o subministro aos consumidores considerados vulnerables, vulnerables severos ou en risco de exclusión social.
Na súa comunicación tamén adiantan que se prorrogou ata o 15 de setembro de 2020 a vixencia do Bono Social de Electricidade e recoméndase que se realice a súa renovación na primeira metade do mes de agosto 2020.
Entre as cuestións que trasladan á veciñanza está que durante o estado de alarma ou as súas prorrogas, interrómpese o prazo para a devolución dos produtos mercados en tendas ou online.
Ademais, informan á veciñanza de que se prorroga por un ano máis a vixencia do DNI.
Máis información no enlace web http://ponteareas.gal/xiralda/uploads/2020/03/Informaci%C3%B3n-da-OMIC-do-Concello-de-Ponteareas-%C3%A1-cidadan%C3%ADa.pdf