Urbanismo

A Oficina Técnica do Concello organízase administrativamente en 2 servizos coordinados pola Dirección da área de Urbanismo. A Oficina Tecnica propiamente dita e o servizo de infraestructuras. Se xestionan os seguintes expedientes:

  • Solicitudes de licenza de obras menores
  • Solicitudes de licenza de obras mayores
  • Solicitudes de licenza de obras de acondicionamiento de locales
  • Informe e certificados urbanísticos
  • Denuncias urbanísticas
  • Solicitudes de licencias de 1ª ocupación
  • Xestión dos instrumentos de ordenación territorial e planificación urbanística
  • Informes en expedientes y ordenanzas municipales que afectan ou derivan do funcionamento do departamento, valoraciones para adquisición o enajenación de fincas por parte do Concello, etc
  • Informes y valoraciones en proceso de redacción del PXOM, convenios urbanísticos
  • Pequeños proyectos o estudios de ámbito municipal, tales como formulación de fichas para base de datos de propiedades de titularidad municipal, etc.
  • Asesoramiento ao público sobre ubicación de parcelas na cartografía de planeamento, e sobre as obras permisibles ou non dependendo da calificación urbanística.
  • Asesoramento ao público para o cumprimento de impresos oficiais de solicitudes a tramitar na Oficina Técnica.
  • Asesoramento e búsqueda de datos catastrais.
  • Información e asesoramento sobre expedientes que afectan ao municipio e promovidos por outras administracións.
  • Supervisión e control das diferentes infraestruturas municipais.
  • Proxectos de obras municipais e dirección das mesmas en edificación, instalacións e infraestructuras de titularidade municipal.

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